Zynpasl değerleriniz ne kadar çıktı benim baya bir yüksekti dideral kullandım selenyum thramozol kullandım kalıcı olabiliyor evet ama bence geçer ilaçlarınızı düzenli kullanın birde değerler düştükçe ilaçlarla kilo alırsınız değerleriniz düşünce tekrar yükselme durumu olabiliyor ki ben hamile kaldım normale geldi degerlerim oğlum 2 yaşında hic yükselmedi benim 3 ayda bir kontrole gidiyorum iyi bir endokrinoloji doktoruna gitmelisiniz tekrar nuksederse zaten graveste gözümüzden dolayı atom vs tedavisi yapamıyorlar tek tadavisi ilaç ve cerrahi yöntem inşallah geçer siizinde emziremesenizde canınızı sikmayin