Asilinannesi1 Merhabalar, daha öncede açmıştım bebeğim gazlı diye, devit 3 verdi sağlık ocağı 3 damla şeklinde ama yorumlarda gaz yapar dediği için vermedim. Ocean 400 aldım, bebeğim 14 günlük kaç damla vermem gerekiyor yardımcı olur musunuz?
Lacivert Asilinannesi1 oceanın bir pufu ü damlaya eşit yani fıs kullanıyorsanız bir fıs, damla şeklinde ise üç damla kullanıyorsunuz
Ogulcan Asilinannesi1 şuan 7 aylık doğduğundan itibaren bu şekilde canım başından beri ocean kullanıyoruz
uykusuzMoMm Asilinannesi1 bende tam bugun ocean aldım saglık ocagının verdıgı paraben içeriyorms ve ay cıcek yagı varmıs 1 fıs sıkılıyormus gunluk 1 defa damla ilede 3 damla veriliyorms cnm fıs fıs daha mantıklı bır kere fıslat bıttı 😇😁
Asilinannesi1 uykusuzMoMm üstünde de kutunun 4-10 yaş kullanımı için uygundur diyo da ondan tedirgin oldum. İlk bebeğim tedirgin oluyorum 🥺
daisybebek Asilinannesi1 1 fıs yeter zaten 3 damla yerine geçer dedi doktor. Ama ben bebeğime 5 aylık olana kadar devit kullandım, özel hastaneye kontrole gidince malum yapıştırıyorlqr daha iyi bizde mecbur alıyoruz