aziz_sevara şöyle ki.. göğüsler ilk aylarda hep şiş oluyor ve kontrolsüz süt salgılanıyor. Emme düzene girdikten sonra beyinde artık tüketildiği kadar süt üretmeye başlıyor ve göğüsler eskisi kadar dolup taşmıyor. Ağrı sızı olmuyor. Sadece uyandığınızda doluluk hissediyorsunuz. Bende göğüslerimin ilk terbiye olduğu zamanlarda sütüm yok sanırdım ama oğlumun çişli bezlerini takip ettiğimde ve kilo da düşüş olmadığında sütümün yettiğine ikna oldum.