uyurgezer Kızlar kolay normal doğum için önerileriniz neler? 38+4 üm pilates yapıyorum, pilates topunda hareketler yapıyorum, squat yapıyorum, hurma yiyorum başka neler yapabilriim? Şunu yaptım doğuma gittim ve kolay oldu dediğiniz öneriler var mı?
Zeyzeyyyyy uyurgezer bende onları yaptım kolay doğumun olur bence bunları yaptıysan benim pilates topunda çabuk açıldı biraz sancı çektim
Synmannesi uyurgezer otur kalk yaptım 3 dk bir klozete oturur kalkardım son günler bol bol bol bol yürüdüm son günler merdiven indim çıktım sıcak duş aldım bir gittim 6 cm açılmam cardı 5 dk bir sancı cektim evde hemde 6 saat ölüyordum evde cektim sancı bu arada hastanede canıma okurlar diye gitmedim 40 da doğum yaptım normal rabbim kolay doğum nasip etsin sizlere bütün hamile arkadaslarıma Allahım kurtarsın bir avazda
Kinginthenorth uyurgezer sürekli harelet halinde olmak bence en etkilisi. Çok ağır olmayan ev işlerini yapabilirsiniz. Bu dönemde zor ama markete kadar yürüyüş yapıp gelebilirsiniz.
aliismom uyurgezer ebenin seni kontrol ve yonlendirmesi cok onemli canim ozellikle sanci başladığında nefes çalışmaları
aliismom uyurgezer allah kolaylik versin.. dediğim gibi doğum sancilarin baslayinca nefes calismalarini öğren iyice canim acayip faydasi var
Han30 uyurgezer benim doğumum şükür kolay oldu. Çok yürüyüş yapamadım 2 güne bir çıkıp 15 dk yürüdüm merdiven indim çıktım, squat yaptım, devamlı ev temizliği ile uğraştım doguma gitmeden 3-4 gün önce koltuk kapı sildim yerleri elimle silemedim göbekten dolayı🙃 evde 5-6 saat sancıları bekledim 5 cm açılma ile gittim ne suni sancı ne epidural oldum suyum hastanede geldi son 1 saat sancım çogaldı ebeler çalışan biri olduğumu düşünmüşler açılmam hızlı ilerledigi için 😊
Mom622626 uyurgezer bende merdiven inip çıkmak çok işe yaramıştı, birde hastanede bana hint yağından coktail yapıp vermişlerdi içtikten bir saat sonra sancım başlamıştı.
Ate2020 uyurgezer hepsini yaptım, hatta aylarca Hamile yogasına gittim. Normal doğum yaptım ama açılmam hiç kolay olmadı . Yapımmeselesi bu biraz. Kendinizi çok şartlamayın, rahat bir psikoloji ile girin doğuma. Kolay ve güzel bir doğum diliyorum size. Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏