Noooname Mom090 çok güzel söylemişsin ben tatsız tuzsuz yemem, peki sen 6 ay sadece az şekerli sıvıyla beslenir misin???? Bebeklerin tad duyularını kendimizinkiyle niye kıyaslayalım ki?
ozgiltrr Bebegimm1 haklısınız bende de öyle olmuştu İlk zamanlar şimdi elimde ne varsa uyduyorum kendimce