Biyocu Özellikle gece artan kuru öksürük şikayetiyle doktora gittik reflü olabilir AR mama alın dedi ama bebeğim mama reddi de yaşıyor.reflu yaşayanlar kuru öksürük de oluyor muydu
Biyocu Reyna bende şaşırdım dünden beri okumadığım yazı kalmadı.beslenme reddi yaşadığı için mi reflü dedi doktor anlamadım.sizinki geçti mi endiseliyim de soruyorum böyle kusura bakmayın
Reyna Biyocu 1 aylık bile degildi kusuyordu yediğini fışkırarak ve ne yediyse hepsini kusardı biz ilaç kullanmadık bebelac thickener kıvamlaştırıcı kullandım mama veya anne sütğ kıvamlı olunca kusmuyorlar sonra kendiliğinden geçti
Biyocu Reyna ben hem emziriyorum hem mama veriyorum.simdi kıvamlı mama aldık umarım işe yarar.sizin atlatmaniza çok sevindim
Reyna Biyocu ar mamalar kabız yapıyor canım çoğunlukla böyle bi sorun yaşarsan thickener aklında bulunsun