Mervemre61 Emziğe alıştırabilirsiniz bizim için kurtarıcı oldu birde yenidoğan olduğu için çok normal ben hep koynumda uyutmuştum bu yüzden hep uykusunu aldı uyku herşey gelişimi için ben tv izlerken bile koynumda yatıp uyuyordu ben çok rahat ettim bende dinleniyordum onunla birlikte. Yada sling e koyup yürüyüşe çıkıyordum hem temiz hava alıyordu o havada mışıl mışıl uyuyordu. Bazıları emziğe karşı memede tutmaya razı ama bu seferde çok emdiği için gaz problemi yaşıyor bebekler. Bir türlü rahat edemiyorlar.