BaharCihangir Kızlar merhaba 5 ay önce sogum yaptım cok sükür 58 ile hamile kalıp 72 ile dogum yaptım ve bugün tartıldım tüm kilolar erimiş sonunda cok sükür nasıl yaptın derseniz tatlı ve ekmek cok seven biri olarak tatlıyı tamamen kestim ve ekmegi yalnızca kahvaltıda yedim 🤣 ama velakin bu göbek cok az da olsa var bu göbel eskisi gibi dümdü olur kilo bitti göbek var 🤣🤣🤣
Polikistikanne BaharCihangir bu tamamen bünyeyle alakalı demekki 😂 ben 74le hamile kaldım 85le doğuma girdim 40ım çıktığında 65 kiloydum 🤷🏻♀️ Ve göbeğim hiç yok . Hemde aşırı tatlı yiyorum hiç yemediğim kadar 🙄