Kızlar bebeğim2 ay sekiz günlük. İsal başlangıcı var doktora götürdüm tahlil yaptırdım kaka da hiçbir şey çıkmadı çok şükür ama ishali daha geçmedi ve reflüden kaynaklı gaviscon başladık dünden beri kullanıyorum aç karnına verdim hep yanlış mı yaptım acaba ? . Bebekleriniz ishal olduğunda nasıl geçti yani doktorlarımız bir ilaç yazdı mı bizim doktorumuz pek ilaç yanlısı olmadığı için bir şey yazmadı yani kaka da bir şey çıkmadı dedi yapmaya gerek yok dedi vermeye gerek yok dedi