Fatma11 benim bebeğim de öyleydi ilk aylarda. Erken doğmuştu yoğun bakım hemşireleri göstermişti hemen elimde yüzünü aşağı gelecek şekilde çevirip nefes almasını sağlıyordum. Etrafımdaki herkes çok korkuyordu ama ben öğrettikleri şekilde yaptığım için içim rahattı. Endişelenmeyin. Sağlıcakla büyütün 🌸