Nutellamm D vitamin kaç yaşına kadar verilmeli kızım ,22 aylık şuan veriyorm hala bir de hangi d vitamini kulamiyorsnz kaç damla kulaniyorsuz
Minikcivcivim Nutellamm bize doktor kış boyu kullanın demişti. 2yaş civarıydı. Şuan 29aylık. Ocean bi fıs günde. Kutu bitene kadar kullanacağım yazın kullanmayacağım. Önümüzdeki kış bakalım doktor kullan derse kullanırım yine.
CatBoy Nutellamm 2 yaşına kadar kullanılmasini oneriyor doktorlar. wellcare kullanıyorduk.Elinizde varsa bitene kadar kullanın yaz geliyor zaten açık havaya çıkarıp güneşten d vitamini almasını sağlarsınız
[silindi] Nutellamm eksiklik varsa depo dolana kadar kullanılmalı, yoksa ara ara ölçüm yaptırıp ona göre kullanmalısınız. Bu herkes için geçerli.
Benimoykum Nutellamm 30 aylık 2.5 yaşına yeni girdi geçen hafta tahlil yapıldı d vitamini 33 çıktı ama doktor gene de devam edin dedi dışı sarı olan vitamini kullanıyorum bir gün bir fis diğer gün iki fiş şeklinde