3,5 aylık bebeğimin göbeğinim üzerinde sivilce tarzı kabarcıklar var ama dağınık değil yani gönek deliğinin alt kısmında biraZ var üst kısmında biraz sağ tarafında biraz minik minik kabarcık şekilde vücudunun başka yerinde yok neden olabilir acaba endişelenmelimiyim? Sadece anne sütü alıyo