Bebeğim 8 ay 20 günlük. İlk ek gıdaya başladığımızda herşey yolundaydı. Ama çok sürmedi. Şimdi sebze ve çorba yediremiyorum. Yoğurdu verince açıyo ağzını ama çorbayı verince açmıyo. Ne yapıcam kafayı yicem. Bu arada meyveleri de çok seviyo. Ama şaştım kaldım ne yediricem ben bu çocuğa