Kuzeyufuk bebekler sadece süt ile beslendiği için sıvısının kakasında bol olması normal canım. Benim ki rotadan sonra çok sulu yapmaya başladı. Ama bizim doktor da bir problem olmayacağını söyledi. İçin rahat etmiyorsa başka bir doktora görün derim. Ama farklı hastane ye git, aynı hastane de hep aynı ilaçlar filan yazılıyor