Ya saçlarım 1 senedir yanık gibi botoks çok iyi gelmişti pandemiden bu yana kaşlarımı kendim alıyorum kuaföre hiç gitmedim ama öncesi botoks çok iyi gelmişti onun ne olduğunu nerden aldıklarını bilen var mı bari şu pandemi de yüzüm gülmedi saçım gülsün 🙄😁😁