merveikra27 2 aylik bebegimin karni cok gurulduyor bebegi oyle olan yada sebebini bilen arkadaşlar var mı
Hsbmhr merveikra27 bende 2 buçuk aylıkken doktorumuza sormuştum o iyi bişey bağırsak hareketini gösterir demişti ama emzirirken oluyordu bizde
Sezenaksukarademir merveikra27 gazı vardır kuzum. Karnına masaj yapın. Bacaklarını ileri geri oynatın
merveikra27 Hsbmhr insallah ya korkar oldum cok fazla oluyor onceden bu kadar degildi sanki biogaia damla kullandigimdan beri fazlalaştı
1207 merveikra27 benim oğlum da 2 ay 23 günlük biogaia kullanıyoruz ve karnı gurluyor haftaya 3.ay kontrolümüz var doktora soracağım
merveikra27 Sezenaksukarademir aynen cnm gazli bi bebek yapiyorum cnm surekli ama bi türlü gazdan kurtulamadik
Sezenaksukarademir merveikra27 o zaman devamlı kimyon ve rezene çayı iç. Hatta 1 çay kaşığı da bebeğine ver. Bebeğin karnına ılık havlu da koyabilirsin bak
Sezenaksukarademir merveikra27 kimyon çok iyi geliyor bak, yemeklerine bile bir çay kaşığı ekleyebilirsin
merveikra27 2ogul-annesi bilmiyorum olabilir once mama yiyordu simdi mama istemiyor hic kac tane denedim hicbirini istedi sadece emiyor oda yetiyor mu bilmiyorum kafamada takiyorum hatta doymuyor mu diye
merveikra27 2ogul-annesi goguslerim hicbirzsmn oyle sert olmadi herkesin anlattigi gibi akması filanda olmadi oyuzden supheliyim