Emelli
Geçmiş olsun öncelikle
İlk evvela yarım saatte bir ateşini alından ölçün ve not edin
Tek kat kolsuz zıbınla olması yararınıza olacak giyidrmeyin bebeğinizi
Ateş 37 üzeriyse ılık duş aldırabilir ıdlqk ılık bezle eklemlerini silebilir ayak altlarını limonla ovabilirsiniz ateşi controlde tutup olabildiğince ateş düşürücü vermeyin bebeğinizin ateşinin çıkma sebebi savaşıyor olmasıdır 38,5 sonrası ateşlerde bu yapılanlara rağmen düşmüyorsa evet ilaç kullanın
Aşınız şifa olsun,geçmiş olsun