AselLina0107 22 aylık kızımda idrar yolu enfeksiyonu cıktı bir hafta antibiyotik kullandım geçmedi ilaç değiştirdik ateş kusma yaptı bezden daha kesmedim tavsiyeleri olan anneler var mı ne yapabilirim çabuk atlatması için ne içirebilirim