Demetbulut dominantteyze ilk verdigimde bi kere cam rendede rendeeyip verdim sonrasinda kucuk sarimsak randesi kullandim hic pisirmedm
Morfrenk dominantteyze ya armut cam rendede kum gibi oluyor ama elma biraz sert kalıyor elma biraz pişirilebilir bence.
Purple13 dominantteyze ben hiç pişirmedim doktorumda haşlama demişti nasıl yeniyorsa öyle bilsin tatları demişti. Cam rende👍