Kızlar gittiğim tuhafiye de emzirme sütyeni kalmadığı için sporcu atletine benzet bisey verdi oranın çalışanı genelde emzirenler bundan alıyor dedi bende kullanmaya başladım 🧿 baya sıkıyor normalde 85 numara kullanmıyorum ama büyük aldığım halde sıktı sütüme bi zararı olur mu geri gider mi sıkı olıyor diye