Aysenurl Ben de risk altındaymışim, ayrıntılı usgde öğrendim. Hamur işi ve tuzlu Gida tüketimi yasaklandı. Coraspin ve magnezyum kullanıyorum.
Tansiyon takibi yapıyorum bir de sürekli. Bunun hakkında bir post açtım oraya aynı durumu yaşayan anneler yazdı, dilerseniz bakın
Sizin risk nasıl fark edildi, kaçıncı haftadasiniz?