Asel_Mihra Kundak yapmak bebeği rahatlatır kendini güvende hissettirir. Ben ilk 6ay kundak yapmıştım. Yapmasaydım benim kızda hareketliydi yüzünü gözünü çiziyordu bu yüzden uyanıyordu hemen. Kundak yapın rahatlarsınız.
Pinar_kb Momndssd gaz var sanki. Masaj yapın bacaklarını hareket ettirin. Yüzünü çizmesi normal henüz tam olarak uzuvlarına hakim olamiyor. Öğrenecek zamanla.