cileks sağ olun size de geçmiş olsun. Aynen bir yaşta da olurmuş. Bir de bizim alerji doktorumuz bu aşı alerjisi olmayana ne kadar etki ederse olana da o kadar etki eder demişti, çocuk doktoru da bu zamana kadar alerjisi olup da bu aşı sonrası sorun yaşayan olmadı demişti. İnşaallah bizler de sorunsuz atlatırız.