Elakezban Aynen öyle ilk 20 gün neredeyse hep yapiyordu sonra olmaya başladı. Ama merak etmeyin geçiyor. Sonra yine ara ara oluyor. Ben bir ara ilk 15 gün hep mama verdim sütüm yoktu. O zaman hep yapiyordu ilk zamanları sonra anne sütü mama beraber devam etmeye başladım. Şimdi 2 aylık son 15 gündür falan ara ara hep oluyor öyle ıkınıyor ki ölüyorum ben de üzüntüden ama altını açıyorum gerçekten rahatlıyor. Yediğimiz yemek çok çok önemli. Kayısı gerçekten deneyin.