zeynepeliz Kızlar eşime hünnap ın keçiboynuzu özünü almasını söylemiştim marketten koskanınkini almış. Kullanan var mı güvenilir mi? Sonuçta bilindik bir marka ama bilemedim
NaimeYilmaz zeynepeliz Bunlar şekerli olabilir bir bakmak lazım. Ben organik, şekersiz ve soğuk sıkım alıyorum 2,5 senedir kullanıyorum. Daha faydalı olduğuna inanıyorum bu şekilde.
Organikumos zeynepeliz beyorganik markasının kullanıyorum ben ama koska da soğuk sıkım ve şeker içermiyor ekstra olarak.
zeynepeliz NaimeYilmaz soğuk sıkım yazıyor ama şekerden emin olamadım. Siz hangi Marka kullanıyorsunuz?
zeynepeliz Ek gıda anneleri sizler neler kullanıyorsunuz merak ediyorum. Yoksa öz yerine pekmez mi vermeliyim. Bazıları 1 yaşından sonra öze geçiyor🤷♀️
Organikumos zeynepeliz Tabi ki ilave şeker yok içindekiler kısmında tek ürünün keçi boynuzu olduğu yazıyor büyük bir firma olsaydı kesin yazarlardı 😊 bitene kadar kullan madem almış ziyan olmasın hem.
Mom44454 zeynepeliz bize doktorumuz hünnap marka önerdi migrosta yarım kilosu 26 geçen gün 23 tü soğuk skım şeker ilavesiz