(Atak haftası hesaplama aracına 40. haftanın tamamlandığı yani bebeğin doğması gereken tarih yazılmalıdır. Başka bir deyişle, 40. haftanın öncesi ya da sonrasında doğan bebekler için 40. haftanın tamamlandığı gün/ay/yıl yazılmalıdır. )
.
.
Bu konu hakkında bilgisi olan varmı acaba ?🤔