Normalde ortalama 2 saatte bir emen bebeğim 3 gündür memeden ayrılmıyor.. normalde süt fazlalığım tazyik sorunum vardı şimdi göğüslerim yumuşak sürekli emdiğinden mi yoksa sütüm azaldı ondan mı sürekli memede onu da anlayamıyorum..emiyor sonra herkesin kollarını yalamaya gidiyor 😅 atak dönemi yarın bitiyor ama anlamadım ataktan mı yoksa sütüm mü azaldı biranda