Hastaneden canlı bildiri yapıyorum :) Cuma günü planlı sezeryan oldum. Gayet güzel ilgilenildi doktorlar hemşireler hepsinden çok memnun kaldım. Hastane temiz. Bebeğim şuan küvezde 39+1de doğum yaptım. Tek sıkıntı pandemi oldugu için bebeği göremiyoruz bilgi almak içinde gidemiyoruz. Onlar arayıp bebekle ilgili bilgi veriyolar. Onun dışında kesinlikle tekrar sezeryan olsam geliri burda olurum. Özel hastaneler ateş pahası özel hastaneye otelcilik hizmeti dışında başka birşeye para vermiyorsunuz. Sürekli hemşireler gelip kontrol yapıyor ilgi çok iyi. Normal doğumla ilgili birşey diyemiyorum tabi :) Kaldığım oda tek kişilik özel hastane odalarından daha güzel.İlk doğumumu özel hastanede yaptığım için karşılaştırma yapabiliyorum. Spinal ve genel anestezi seçeneğin var. Eşim sürekli yanımdaydı. Normalde erkek olduğu için izin verilmiyor ama kimse birşey demedi hem bayram olduğu için hemde sanırım yoğunluk olmadığı ve tek odada kaldığım için olabilir. Sabah kahvaltısı hariç diğer yemekler gayet iyi. Ben memnun kaldım paramda cebimde kaldı yarın taburcu olacağım inşallah. Doğum yapılabilecek bir hastene :)