Artık hiç birşey yemiyor ağzında bekletiyor parmaklarını sokup kendini kusturuyor zorla yedirmeye çalışıyorum .bütün yemekler çöp .en sevdiklerini bile yemiyor.normal de doymayan bir çocuktu böyle durumda olan var mı mama versem içer vermeli miyim yoksa açııkmasını mı beklemeliyim ?