ikicanpareannesi Merhabalar herkese , 2 . Ayda verem aşısı olduk ama bebeğimde hiç iz yok şu an ne bir pembelik ne bir kızarıklık görünmüyor . Bugün sağlık ocağına gittim 3 ay olmasına 4 günümüz var hemşire neden buraya getirmedin ben söyledim buraya getirin diye tutmamış olabilir aşısı dedi. Özelde aşıları iyi korumuyorlar dedi ama sağlık ocağı öyle olmuyor dedi.. :( aranızda kolunda sonradan iz çıkan var mı hiç..
Neslihansr ikicanpareannesi bizim sağlık ocağı iz çıkmayabilir panikleme demişti çıkmazsa getir de demedi 😏
ikicanpareannesi Neslihansr hepsi kafasına göre bi şey mi söylüyor panik etmek hoşlarına gidiyor galiba
Atlas ikicanpareannesi 4 bucuk aylikken iz cikti bizde dert etme bence bu doktorlar hemsireler de bi degisik ya anlamak guc valla? Asidan sonra kac gun banuo yaptırmadın
Papatya07 ikicanpareannesi benim kizim 5aylik oldu on onbes gun once Kizardi izi cikti oyle soyliyim. Benimkide olmamis gibiydi sormustum test yapiyoz olmadiysa uc bes ay sonra bida yapiliyo dediydi
Erdemim ikicanpareannesi eskiden iz çıkmayınca tekrarliyorlardi ama şuan gerek yok. Cikmayabilir. Bizde olduk iz çıkması gerekir gibi birşey söylemediler bize
Smhaylsz ikicanpareannesi bizde 4 ay 12 günlük olduk başta herhangi bi iz yoktu ama DSÖ’n bi haftadır sivilce gibi oldu gösterdim alı izi o dedi yavaş yavaş iz oluşur dedi