nesezeynep Kızım 11aylık ve idrar yolu enfeksiyonu çıktı . Piyeloseptyl Antibiyotiği verdi doktor . Bu ilacı kullanıp geçen var mı nasıl bi yol izlediniz . Ateşi düşmüyor ve çok ağrısı oluyor