Kuzucugum Merhaba kızlar bir kaç hafta önce oğlum yürümüyor yazmıştım çok şükür şimdi koltuktan bize gelmeye başladı tam değil ama yürüyor buna da şükür 😍 birde kızlar oğlum tek kelime şeyler söylüyor attım baba falan konuşuyor ama anlastiramiyo napmam lazim
Fun Kuzucugum aa çok sevindim bakın herşeyin zamanı varmış. İlk adımlarını attıysa bi kaç haftaya bak gör nasıl koşmaya başlıcak düşe kalka :)
Mommysharkdoodoodoodoo Kuzucugum ne güzel kelimeler başlamış yakında 2 kelimeli cümleye de başlar önce biraz kelimeleri öğrenmeye söylemeye çalışır sonra bir bakmışsınız hiç susmuyor 😁 inşallah o günleri de görün
Tnshmszynp Kuzucugum benim kızımda 21 aylık üç gündür yürüyor. Hafıza kartlarını alın çok ise yarıyor anne demiyor kirpi kavun karpuz diyor 😀
Kuzucugum Fun evet bende çok mutluyum düşmeden bayağı yürüyor o kadar güzel bir duygu ki sevincimi paylaştığınız için teşekkür ederim 🤩
Kuzucugum ikizbabymom benim gibi olan annelerin biraz zamana ve sabıra ihtiyacı var inanın çok bekledim çok şükür bugünüme birde yürüdüğü zaman tam konuşur kendisini anlatır inşallah 💚
ikizbabymom Kuzucugum biz 19 aylığız oğlumun da 5 6 kelimesi var basit cümle hiç yok özellikle erkek çocukları genel olarak geç konuşuyo
Mommysharkdoodoodoodoo Kuzucugum 🥰 yaa evet tüm minik dırdırları o kadar güzel oluyor ki… İnşallah şu cümleyi duyarsın anneciğim seni çok seviyorum ❤️
tubbaaa Kuzucugum bnm oğlumda 21 aylık tek tük kelimeleri var anne baba dede dayı bitti geldi gitti başka yok bende sıkıntı yapıyordum sonra sağlık ocağında hemşire 3 yaşa kadar normal oluyor böyle şeyler her cocuk bir değil dedi. Kelime kartları aldım hayvan isimleri demiyor ama seslerini yapıyor kedi köpek Civciv ördek at eşek diyorum sesini yapıyor öyle gitti 😅😅 kavun karpuza da ham ham ham diyor 🙈