Bebeğim 17 ay 10 günlük uyku sıkıntımız zaten hep vardı ama yaklaşık 3 aydır tek uykuya geçtik. Sabah 6 buçuk yedi gibi uyanıyordu. 11 buçuk 12 gibi öğlen uykusuna yatıyordu ortalama bir buçuk iki saat uyurdu akşam da saat 8 buçuk dokuz gibi yatırırdım. Gece uyanmamız çok sık ama rutinimiz böyleydi. On beş gündür falan bişey oldu dört buçuk en geç beşte uyanıyor. Öğlen de dokuz da uykusu geliyor 11 e kadar oylamaya çalışıyorum. Akşam da yine bir şekilde sekize kadar bekletiyorum. Ama aynı döngü. Ya altı buçuk da kalkıyor diye zorlanırken şimdi halim perişan 🤦♀️ Allah rızası için bir akıl verin. İki uyku yapsın diyorum bu sefer de iklinci uykuyu uyumuyor. Ne oldu bu çocuğa