Seyma22 Kızlar ben özel hastanede doğum yaptım çıkarken kağıtları verdiler doğum ve emzirme ödeneği için nasıl alabilirim yardımcı olabilirimisiniz? Teşekkür ederim
Zeynep1912 Seyma22 eğer sigortalı çalışansan verilen doğum raporunu kuruma iletiyorsun . Süt parası ve çocuk parası içinde bulunduğun belediyenin sosyal yardımına başvuruyorsun
Daphnemom Süt parasını kimlik çıkarmaya gidince bağlıyolar 202 tl pttye yatıyor direkt. Analık parası için de kaymakamlık sosyal yardımlaşma kısmına dilekçe dolduruyorsunuz 300 tl yatıyor o da