Asl90 camim ben ebebek varmaktası zaten cok kullanmiyorum bi tek kisisel bakim urunlerini kullaniyorum ama esim o mama sandalyesini de soylemisti ebebekte var diye. Benim icime sinmemisti. Kraft bakiyorum bakalim insallah kullanana arkadaslar memnundur. Tesekur ederim sana da 🥰