Alpbebek2 bizimkilerde arılık duruluk sular aşağı benim oğlum/ kızım yukarı derlerdi. Simdi de torunlarına diyorlar yıkarken. Bende diyorum çoğu zaman hoşuma gidiyor :) bide bizimkiler arefe günü akan suların hesabı sorulmazmış şifadir derlerdi. Herkes banyo yapardı o gün. Gerçi hala öyle :)