Herkese merhaba🤍
Dün bebeğinde ek gıda dönemine başlayan bir arkadaşım maalesef çok kötü bir olay atlattı.. Bebeğine telkinli bir şekilde tadım yaptırırken bebeğin boğazında kaldı ve ilk yardım müdahalesi bilmedikleri için büyük bir badire atlattılar.. Bu da bana ders oldu aslında, ve hepimize ders olmalı.. İlk Yardım tekniği mutlaka öğrenmeliyim dedim kendi kendime. Rabbim tabi ki bütün bebekleri korusun, kimseye evlat acısı yaşatmasın ama başımıza gelmez diye düşünnemeliyiz. 🙏🏻🙏🏻 Fikrimi paylaşmak istedim🙏🏻🤍