Momstar merhaba benimde sezaryan olalı tam 4 ay oldu ama ben hic böyle sikayetler yaşamadım hatta dikis izimin büyük kısmı kaybolmuş gibi 🤦🏼♀️ sizin adınıza üzüldüm ama ben fito adlı bi krem duymustum ince bir tabaka halinde sürerseniz belki iyi gelecektir, eczaneye bi danışın isterseniz