Aaa-s Normal mi kızlar? 20 olması gerekmez miydi simdiye. Neden acaba çıkma belirtisi bile yok çıkmayan azı dişlerinde. Bu durumda olan var mı
T-B-B Benim kizim 27 aylik bende bekliyorum bakalim nezaman çıkcak diye arada huysuzluk yapıyor elli ağzından çıkmıyor ama böyle bakincada daha dişler gelcek gibi durmuyor..
Aaa-s annediyebiri o yüzden hala bişileri çiğnemeden yutuyo hala bebek gibi ezip veriyorum bazı şeyleri😔
annediyebiri Aaa-s yeme sorunu bizdede var malesef ben bunu dile getirince damağı sert her şeyi yer dişe gerek yok falan dediler ama kızımda bunu goremedim açıkçası azılar çok geç çıktığı için çiğneme yapamıyor ve geri çıkarıyordu
Merve-miray Aaa-s Kızım da 1 yıl 7 günlük üstten 4 tane alttan da 2 tane var. Hatırlıyor musunuz bizim gibiyken kaç tane vardı. Kızımınkilerde az gibi geliyor bana. Zaten 8 aylıkken çıkarmaya başlamıştı
Damlaemir Aaa-s Oğlum 31 aylık şimdi sizin postunuzdan sonra saydım 20 dişi var şuan belki sizinki birden patlatıcaktır
Ball 3 yasinda 20 dis tamamlaniyormus bi dr paylasmisti zaten cocugun disleri gec cikmaya basladysa gec tamamlanacaktr bizimde oyke cunku