Merhaba kizlar doğum yapali 3 ay oldu bu zamana kadar dikislerimde sorun yoktu normal doğum yaptım iki gündür dikisimin olduğu yer içi yumru gibi çok sert şişti kızarık sızlıyor ve felaket ağrı yapiyot sanırım iltihap kaptı malum hastaneler idari izinde gidemiyorum bu durumdayken kullandığınız fayda gördüğünüz ilaç yada krem neler ne almaliyim eczaneden