Nuraky 3ay 15 günlük iki elini birden ağzına sokup sürekli ellerini emiyor 🤦 babasi da çocuk aç diyip duruyor hâlbuki ac değil 😅 damaklari mi kaşınıyor acaba yada ellerini mi kesfediyor nasıl anlicam bilmiyorum ama çok fazla emiyor kaşınıyor gibi bilemedim
Digdem_ Nuraky ay o babalar yaa bizimkide emiyordu peşimde aç bu çocuk diye dolanıyordu merk etme canım ellerini keşfediyor 7 aylığız hala en sevdiği şey elleri🙂 günde 5 ve fazla çişli bez alıyorsan doyuyordur ağlamıyorsa sürekli toktur sdece elini emmesi açlık belirtisi değildir
Sumeyraas Nuraky ellerini keşfediyor☺️ Yanağına dokunduğunuzda emmek için ağzını açıyor mu o şekilde acıktığını anlayabilirsiniz.
Yaren1annesi1 Nuraky haha keşif dünyasına hoş geldiniz bizde öyleydik aç gibi şap şup emerdi ellerini 😀 hatta dikkat edin ellerine bakarken gözleri de şaşı oluyor bizde öyleydi 😀zamanla geççek en güzel derdiniz bu olsun 🥰
Nuraky Digdem_ evet kilo alımı normal ama dış mi çıkarıyor ellerinimi keşfediyor onda kararsız kaldım😅 babasına kalsa 7/24 kucağımda emsin çocuk 🤦
Nuraky Yaren1annesi1 haha evet Aynen öyle o sap sap emdikçe ellerini gören çocuk aç diyo , 😅 bende dedim acaba dış mi çıkarıyor çünkü karnı tokkende emiyor ama bu aylar ellerini de kesfediyolarmis
bilgemira Nuraky aynen benim kizimda boyle bir de cok cok ses cikariyor haliyle herkes ac saniyor meme veriyorsun almiyor ama o okadsr tatlılı sulu sulu cok cok agzina sokuyor iki eli birden birde cok gelirse öğürüyor 😀😀🤣😀🤣😀🤣😀🤣😀🤣😀
Minik_SerCem Nuraky benimki 6 aylıkken başlamıştı ayak baş parmağından daha lezzetli bir şey yok onun için ☺️☺️
patilianne Nuraky bizimki de öyleydi 6 aylık oldu hala aynı iki elini birden sokup kendini kusturuyor 😀 geçici bir durum yapacak bit şey yok