Baby01 adetiniz bittikten 10 gün sonra tartılın. Ödem var vücudunuzda. 23 kilo verdim çok iyi anlarım sizi. Soda da içmeyin 2 gün sonra tartılın. Bazen vücut yağ kaybını korumak ister 1,2 hafta bile aynı kiloda durursunuz ama hiç pes etmeyin bi anda gidiyor