24 - 28 mayıs arası Antalya da bir otele rezervasyon yaptırdık. Herhangi bir sıkıntı çıkmazsa gideceğiz inşallah.
Bebeğim tam 1 yaşında. Atopik bir bebek. Doktorumuza tatil planımızı söyleyince bioderma nın güneş kremini önerdi. Şapka takın uzun kollu mayo almayın çocukların özellikle bu dönemlerde güneşe ihtiyacı var dedi. O yüzden şort mayolardan tercih edeceğim. Ayrıca içine sokulan simitlerden değilde swimtrainer var. Çocuk suyun içinde oluyor. Diğer simitler gibi sadece ayakları girmiyor suya. Ben ondan aldım doktorumuzun da hoşuna gitti bu durum. Suyu seven bebekse kabullenir işinizi görür diye düşünüyorum.
Şapka, mayo, Güneş kremi harici bol su içirme tavsiyesinde bulundu😊
Bizden bu kadar, hepinize iyi tatiller tatlı anneler