prensinveannesininguncesi Buse60 4 damla ile başladım şu an 8 damla veriyorum kilo başı damla dedi doktorumuz
idilbilgemom Buse60 kilo başına veriliyor bizim doktorumuz 7 damla demişti kızım 7 kg dı. Ama 5 gün filan kullandık. Sonrasında çok huzursuzluk yaptı ağladı sürekli doktor bazı bebeklere kan damlası huysuzluk yapabilir dedi ara verdik.
Yaren1annesi1 Ben veremiyorum mesela nasıl ağlıyor nasıl çıkarıyor ağzından varya siz nasıl veriyorsunuz anlıyor sanki 🤷♀️🤦♀️
Buse60 Yaren1annesi1 bende çay kaşığina damlatıp veriyorum benim kizim aliyo hic bir sorun yaratmadı çok kolay içiyor