Arifeeee ileride olmak istediğim şey çünkü kızım daha 5 aylık biraz aklı ermeye başlayınca ben de bu eğitimlere başlarım. Bence en iyisini yapıyorsunuz disiplini tertibi düzeni şimdiden öğrensin sonra ortalık terbiyesiz çocuktan geçilmiyor. Bizim eğitimimizde annem daha pasifti babam çok disiplinliydi, kesinlikle dayak yemedik ama babamın bakışından bile çekinirdik, sevgisini de belli ederdi orası ayrı mesele tabi. Ben gurur duyuyorum her zaman nerde nasıl davranacağını bilen, hareketlerimizle hem ailesini hem kendini utandırmayan insanlar olduk çocuğumu da aynı şekilde büyüteceğim.
Kuralcı olmak çocuğa eziyet etmek, sevmemek veya kısıtlamak değildir bana göre