ezgicomert
Hesaplamana gerek yok. Atak haftası olmayan bir hafta mı varmış ki 😂 Ben ne zaman hesaplasam 1 aylık atak süresinin bilmem kaçıncı günündesiniz, o bitiyor 4 gün sonra 1 aylık atak süresi daha başlıyor. Bitmiyor bitmiyorrr 😅 Hesaplama sitesinde yazdığı kadarıyla 40.hafta tarihini yazıyorsun. Benim oğlum 40+ 6da doğdu mesela, 12 Ekim ama 5 Ekim yazıyorum. Dediğim gibi ama zaten bir şey değişmiyor, her türlü atak haftasında oluyoruz 😂