bikerem ben de tam bir stokçuyum 🥲😂 3 çeşit kaşık, 2-3 çeşit tabak falan aldım halbuki başlangıçta yiyeceği 1 çay kaşığı yoğurt 🤦🏼♀️ Şu ekonomik şartlarda gerçekten bazen kendime çok kızıyorum… tommee ya da nuk nature alacağım 1 tane yeter zaten mini biberonlu alıştırma bardağı da var