Hira_Beren benim 15 gunluktu oyle bi grip oldumki doktorlar bebege gecmez dedi ve gecti kuvezde yatti maske kullanman gerek ellerini dezenfekte edip oyle tutman lazim paroldan baska ilac icemiyorsun malesef cok gecmis olsun odayi bol bol havalandir canim bebegi almadan kucagina alkol yada batikonla yika ellerini cok kotu gunlerdi allah tum bebisleri korusun cok canim yanmisti