Smyy09 haa pardon yanlış anladım o zaman ama biz 1 hafta oldu doğalgazı kapatalı dışarıda hava mis gibi ama evde afedersiniz popomuz donuyo çok fazla üşüyoruz yani ısınmak için ya balkona güneşe çıkıyoruz yada ufoyu açıyoruz eğer eviniz güneş alıyosa giyidirin canım