HiraElif Merhaba herkese, bebeğim daha memeye gelmeden, kucağıma alıp yatay pozisyona geldiğinde ağlıyo. Zar zor emzirebiliyorum uyku uyanıklık arasındayken. Emzik ve biberonda kullanmıyoruz. Niye böyle oluyo sizce. Aynı şeyleri yaşayanlar varmı
mombeto HiraElif 4. Ay atağın öyle geçti 1 buçuk ay falan resmen savaştım. Sonra düzeldi Şimdi yine ara ara yapıyor. Yatarak emzirmeyi denediniz mi
HiraElif 4.5 aylık ama nerdeyse 1 aydır bu durumdayız. Meme reddi neden olmuş olabilir ki emzik ve biberon kullanmazken